FAQs

Tervetuloa tukipalveluumme

Usein kysytyt kysymykset

  1. Mikä on toimitusaika kohteeseen?

    Jos kynä on varastossa ja tilattu , kynä lähetetään samana arkipäivänä. Kun olemme luoneet lähetystarran, saat sähköpostin tilauksesi seurantatiedoista. Katso alla olevasta taulukosta toimitusten keskimääräinen työpäivien määrä maittain.

    Maa Keskimääräinen toimituspäivien määrä
    Suomi 3-4
    Tanska 3-4
    Saksa 2
    Belgia 1
    Ranska 2-3
    Unkari 2-3
    Italia 2-3
    Alankomaat 1
    Norja 3-4
    Itävalta 4-5
    Portugali 2-3
    Slovenia 2-3
    Slovakia 2-3
    Espanja 2-3
    Iso -Britannia 4-5
    Ruotsi 4-5
    Sveitsi 3
    Read more

Viimeisimmät kysymykset

  1. I made a mistake in the engraving

    If you have discovered a mistake in the specified engraving, we recommend contacting us by phone as soon as possible. Please also send an email with the correct engraving text. If these changes are communicated in time and the pen has not been engraved yet, we can still make the necessary adjustments. However, it is important to note that once the pen has been engraved, unfortunately, no further modifications can be made. We strive to process your order as accurately as possible and appreciate your understanding in this matter. Please get in touch with us so that we can assist you to the best of our ability in resolving this issue.

    Read more
  2. I would like to cancel my order

    To cancel your order, please contact our customer service department.

    Read more
  3. I haven't received an order confirmation
    Sometimes you may receive emails from us in the form of spam, please check this first by checking your spam box. It is also possible that you made a typing error when entering your e-mail address. Please contact our customer service.
    Read more
  4. How will my pen be engraved

    Your pen will be engraved as shown in the figure below.

    Read more
  5. Onko kynän palauttaminen ilmaista?

    Tuotteen palautus on ilmaista vain, jos Penshop on toimittanut väärän tuotteen tai kaiverruksen. Jos näin on, saat ilmaisen palautustarran ja kustannukset hyvitetään. Ota yhteyttä osoitteeseen info@penshopeurope.com.

    Read more
  6. Voinko palauttaa kynän, jossa on kaiverrus?

    Valitettavasti emme ota takaisin kaiverrettuja kyniä, ellei Penshop ole tehnyt kaiverrusvirhettä.

    Read more
  7. Tuleeko kynät laatikkoon?

    Kaikki ylelliset kynät toimitetaan vastaavassa lahjapakkauksessa. Tämä tekee lahjasta entistäkin henkilökohtaisemman ja kynän voi säilyttää turvallisesti.

    Read more
  8. Minne voin lähettää kynäni korjattavaksi?

    Voit palauttaa tilauksesi 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta osoitteeseen:

    Penshop Europe B.V.
    Edisonstraat 11 A
    4004 JL Tiel
    Alankomaat

    Read more