FAQs

Welcome to our support portal

Frequently Asked Questions

  1. There are no frequently asked questions was found.

Latest Questions

  1. I would like to cancel my order

    To cancel your order, please contact our customer service department.

    Read more
  2. I haven't received an order confirmation
    Sometimes you may receive emails from us in the form of spam, please check this first by checking your spam box. It is also possible that you made a typing error when entering your e-mail address. Please contact our customer service.
    Read more
  3. How will my pen be engraved

    Your pen will be engraved as shown in the figure below.

    Read more
  4. Onko kynän palauttaminen ilmaista?

    Tuotteen palautus on ilmaista vain, jos Penshop on toimittanut väärän tuotteen tai kaiverruksen. Jos näin on, saat ilmaisen palautustarran ja kustannukset hyvitetään. Ota yhteyttä osoitteeseen info@penshopeurope.com.

    Read more
  5. Voinko palauttaa kynän, jossa on kaiverrus?

    Valitettavasti emme ota takaisin kaiverrettuja kyniä, ellei Penshop ole tehnyt kaiverrusvirhettä.

    Read more
  6. Tuleeko kynät laatikkoon?

    Kaikki ylelliset kynät toimitetaan vastaavassa lahjapakkauksessa. Tämä tekee lahjasta entistäkin henkilökohtaisemman ja kynän voi säilyttää turvallisesti.

    Read more
  7. Minne voin lähettää kynäni korjattavaksi?

    Voit palauttaa tilauksesi 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta osoitteeseen:

    Penshop Europe B.V.
    Edisonstraat 11 A
    4004 JL Tiel
    Alankomaat

    Read more
  8. Mustekynä ei toimi kunnolla. Mitä voin tehdä?

    Jos mustekynä ei toimi, on parasta liottaa kärki yön yli kupillisessa haaleaa vettä ja tippa pesuainetta. Huuhtele kärki huolellisesti ja anna sen kuivua, aseta sitten patruuna mustekynään ja kirjoita sen kanssa. Tämän pitäisi ratkaista ongelma.

    Read more